Helgen :)

Min uppdatering i bloggen har inte varit den allra bästa men så blir det när jag inte mår hundra bra.

Men nu är det på bättringsvägen och jag kan engagera mig lite mer i bloggen :D så förlåt till er som följer min blogg och inte har fått något att läsa om den senaste veckan! 

Det har inte hänt så hemskt mycket faktiskt sen sist jag skrev. Jag har varit sjuk, mått ganska så kasst men så länge jag inte haft feber så har jag varit uppe och gjort saker, är inte den som vill ligga i sängen hela dagarna bara för att jag är förkyld :P 

Så jag har skrivit tenta i skolan, spelat biljard, vi hade gäster hemma i lördags och deras hund, varit och ätit på Mando för att fira att Alex fått sitt körkort :) och så har det varit en del pluggande för min del. 

Mycket mer än så har det inte varit, men jag kommer att uppdatera lite mer än vad jag gjort den senaste veckan :)


Mars månad

Det är sjutton vad tiden springer iväg :P vi är nu i Mars månad redan, två månader av detta år har redan sprungit förbi och det är helt sjukt egentligen! Men sen är det typ samma om och om igen, varje vecka, varje månad osv. Nu måste det ske något nytt helt enkelt, något annat att göra osv.. 

Igår var det tenta i skolan, det var precis att jag kom upp ur sängen. Huvudet bankade ordentligt och näsan rann i ett. Men jag tog på mig och begav mig till skolan, inte ska jag ligga i sängen för det gör inte mig bättre. Jag såg ut som ett vandrande spöke, var helt blek i huvudet och kunde precis hålla huvudet uppe. Jag kämpade på med tentan så gott jag kunde, allt stod stilla i huvudet och jag var helt förvirrad :( 

Jag är inte helt frisk ännu men jag är på bättringsvägen, alltså åt rätt håll, vilket bara är positivt för mig :) jag har hunnit med att städa, diska, dammsuga och plockat undan denna förmiddag. Jag måste hålla igång för annars orkar jag inte med så mycket annat. Så länge jag inte har feber så kan jag inte ligga i sängen och vara sjuk, det finns ingen tid för det just nu så det är att vara uppe och krya på sig :D
Nu ska jag laga lite mat, kommer att uppdatera mer sen!

RSS 2.0