WOW :)

Man löser inte allt över EN dag, men det hände något med mig så fort jag fick högre dos av medicinen :D dessa två senaste dagarna har jag verkligen känt mig som en annan person + att jag har samtalat lite med min kontakperson om relavanta saker som rör nutiden & den senaste tiden, som har hjälpt mig mycket att få prata ut om :)

Igår kände jag stort lugn inom mig, jag var mycket gladare & mycket piggare & de har sett en stor skillnad på mig här mellan i mån-tis & ons :) & idag känns det ännu bättre :D jag känner mig såå sprallig, glad & otroligt lugn i hela mig själv :) & tro mig, det som jag känner nu har jag INTE känt på månader :D så jag börjar verkligen komma tillbaka till mitt verkliga jag, den person som jag verkligen är ;)

Visst, jag har haft mina stunder då jag har varit glad den senaste tiden & lycklig, men mycket har varit ett skal om hur jag egentligen mår! Nu kommer den absolut riktiga & sanna lyckan fram hos mig & jag börjar känna mig själv igen på ett sätt jag inte tidigare har gjort ;)

Det enda som varit äkta & inte förändrats är mina känslor till älsklingen, som bara växer sig starkare ;) jag vet att vi ska ta det försiktigt nu, men jag känner att detta & vår nystart kommer att föra oss närmre varandra <3 vi kommer få den kärleken & den underbara lyckan vi hade i höstas, vi båda vill det & dit kommer vi också :) jag tror på honom, jag tror på mig & framförallt, jag tror på vår kärlek & oss <3 <3 <3

Det jag känner inom mig nu, är samma känslor jag kände om mig själv förra hösten (2010) så det som varit under 2011, alla blandade känslor etc är ett minne blott för mig.. Nu tar jag nya steg med mig själv, jag klättrar mig uppåt & tittar inte ner igen :) det är så här jag vill må, det är så här jag vill känna & det kommer jag med att göra & jag hoppas att andra också kommer att se det hos mig ;)

Nu blir det frukost, jag känner mig bara så sprallig & vill springa runt & dela med mig av min glädje ;) efter blir det en dusch, sen tentan & någon gång idag ska jag få träffa doktorn!

Välkomna :)

Välkomna till min positiva & glada blogg :D här kommer ni att få följa mitt nya förbättrade liv tillsammans med älsklingen, familjen & de riktiga vännerna :) ni kommer att få läsa om min vardag, stora kärleken, studierna, vänskap, familjerelationer, jobb, skojsiga saker som händer, lite smaskigt om sex hihi ;) osv.. Om jag behöver skriva av mig kommer det bli rakt ut, alltså klarspråk & inga gåtor eller liknande! Det är för att bloggen ska bli bra & inte bidra till missförstånd !

Jag vill inte byta blogg men som min situation ser ut nu, för att jag ska bli bättre så måste jag göra det nämligen! Annars blir jag bara påmind hela tiden & det vill jag inte :( jag vill få ett bra liv, ett bra liv tillsammans med älsklingen! För han gör mig såå mycket starkare & hans kärlek gör mig hel & det är han jag vill leva med resten av livet <3 även om vi kanske inte kommer vara sambos nu, men så lever vi livet tillsammans ändå som förlovade & har förhållande med samma fina kärlek som innan, om inte bättre & finare nu <3

RSS 2.0