Två saker !!!

Två saker jag aldrig skulle acceptera i ett förhållande!
Det första är det jag tycker är något av det värsta i ett förhållande och det är otrohet :( det går inte att förlåta, inte i min värld. Ett av mina ex var otrogen under fem månader med min dåvarande bästa vän och det kunde jag verkligen inte förlåta. Om ens partner har sex med någon annan tjej, det går bara inte att förlåta, det går inte att beskriva känslorna man får! 

Älskar man sin partner och vill leva med den personen, då ska man fan inte hoppa i säng med någon annan och man kan INTE skylla otrohet på något, det finns INGEN URSÄKT för det. Är man otrogen får man också ta konsekvenserna för det. Otrohets gränsen går verkligen vid sex men jag skulle inte vara så glad om min partner hade kysst, pussat eller myst med någon annan. En vänskapskram när man ses är helt okej, men inte mer än så. Och det kan vara så att en vän håller om en om man kanske är ledsen osv men att sitta och krama om varandra är inte acceptabelt. Jag hade inte tyckt det kändes rätt om min pojkvän gjort så med någon annan tjej liksom. 

Vill man nu ha sex med någon annan, då får man lämna sin partner innan man gör det, för annars är det otrohet. 


Något annat som inte heller är helt acceptabelt är om ens partner flörtar med andra, får kontakt med någon av det motsatta könet, engagerar sig och det uppstår intresse. Jag menar, har man en flickvän/pojkvän då ska man inte intressera sig för någon annan på det sättet! Det är inte rätt liksom. Hoppas ni förstår mig rätt här, men ett intresse för någon ska vara när man är singel och träffar någon. Min partner hade inte blivit glad om jag fått kontakt med någon kille, sen blivit intresserad av honom. 

Jag lär inte känna nya killkompisar ändå, för jag har de killkompisar som jag haft sen innan jag träffade älsklingen. Jag ser ingen mening i att lära känna någon ny. Ett undantag är väl kollegor och klasskamrater men inte mer än så liksom. Jag vet vart gränsen går. 


Sen detta med att titta på andra, alla gör väl det någon gång men vem säger att man måste bara för att andra gör så och för att det är mänskligt!? :O Jag vet att det finns många söta/snygga killar, man ser många killar ute osv men jag tittar inte på de, tänker inte ens på om de är söta eller inte för jag har min älskling, så jag reagerar inte på andra killar ens :) jag kanske är den enda men så är det faktiskt. Varför ska jag gå runt och tänka/titta på vem som är snygg eller inte bara för det är mänskligt!? :O Jag är nöjd med min älskling, han är den snyggaste i världen i mina ögon och det kan ingen ändra på :D 

Kan någon kanske förklara det för mig!? Jag förstår inte poängen när man är i ett förhållande :O eller är jag helt dum i huvudet!! Visst, se men inte röra heter det men man ska inte ens behöva tänka på att andra är snygga/söta, titta på de om man är nöjd med hur sin partner ser ut. Det kan man fasiken göra som singel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: