Tack Camilla <3

Tack till min underbara vän Camilla för hjälpen igår <3 det betyder jätte mycket och bara av att se hur glad min älskling blev för det så gjorde mitt hjärta volter ;) 

Det har varit planer på att det skulle möbleras om hemma hos älsklingen och mig, det skulle ske till helgen men när älsklingen åkte med min lillebror till dykklubben så kom Camilla på besök :) vi fick ett ryck och beslutade oss för att möblera om och vilket härligt resultat det blev :D jag trivs verkligen med det och vardagsrummet ser mycket bättre ut nu och nu har vi även fått möjlighet att utnyttja spacet av hela vardagsrummet :D så jag tackar så hjärtligt för hjälpen :)) 

Sen blev det en runda hem om till mamma, en kopp kaffe på det och sen till Camilla och Björn där vi åt mat tillsammans, kollade på tv och efter BB åkte älsklingen och jag hem :) det var mysigt att komma hem, det kändes som man kom hem till en nyare lägenhet, hehe :)

Postat av: Camilla

Det var så lite så :) Det var roligt att få hjälpa till :) Det var sjukt häftigt att se Fredriks min & glädje när han såg vad vi gjort :) Tycker det bästa är att ni båda blev nöjda :) Att något så lite kan göra så mycket är helt fantastiskt :) <3

2012-02-23 @ 22:59:34
URL: http://wienerbullen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: