Intressant blogg :)

Jag står för vad jag tycker och tänker, jag öppnar gärna mig och säger det rakt ut med :) jag tycker att vi människor har alldeles för mycket fördomar om varandra, speciellt när det gäller det motsatta könet. Jag fann för ett tag sen en blogg som jag har fortsatt läsa i och vilken kan ni hitta HÄR :) Hon är född som pojke men lever numera som en tjej och första gången jag såg en bild på henne kunde jag inte tro att hon varit pojke :) jag tycker att människor ska få göra precis vad de vill med sina liv, vill man byta till motsatta könet så är det helt okej och vill man tex vara homosexuell så är det okej. Vi ska inte påverka hur andra väljer att leva sina liv liksom. Nej, hennes blogg följer jag för det är intressant att läsa och hon verkar vara en vettig människa :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: