Förvirrad :O

Jag vill bli FRISK NU för när jag är sjuk så kan jag ha förmågan att grubbla mycket eller tänka på saker jag inte gör i vanliga fall, som gör mig numera förvirrad :O 

Jag vet snart inte riktigt vem jag kan lita på mer :O för varje gång jag litar på en person så visar det sig att den gör eller säger något som får mig att börja undra om jag verkligen kan lita på personen! Nej, jag misstänker inte någon men ibland får man en tankeställare på vad man vill göra med livet (arbete) och vem man vill ha som vänner (som man kan lita på) osv. 

Något jag ALDRIG kommer få en tankeställare om är kärleken till min älskade sambo :) han är den rätta för mig, den jag vill bo tillsammans med och den som jag vill leva min framtid med ;) så honom kommer jag aldrig tvivla på! Han är den jag är mest säker på av alla personer jag känner (förutom min familj) :D


Just nu har jag bara en liten tankeställare när det kommer till detta med vänner, om personer jag känner och umgås med verkligen är så pass ärliga som de säger osv. Jag vet vem jag kan lita på, men ändå finns det någon man undrar över... igen!! Jag får väl hoppas att tankarna om det kommer på rätt håll, eller så får jag se hur jag går vidare med situationen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: