Får jag fråga !?

Är det någon här som läser min blogg (som känner mig eller Fredrik) som har något emot att vi är tillsammans och delar den starka kärleken som vi har mellan oss!? :O 

Så fall tycker jag att ni ska tala om det nu, för ni ska inte gå runt och snacka skit bakom ryggen på oss osv. Det är extremt störigt om det finns några såna personer! 

Vi har valt att bo och leva tillsammans. Vi är kära i varandra och vi vill inte leva på vars ett håll osv. Så påverka inte mig eller honom till att vi ska göra slut eller påverka inte oss så att det blir osämja mellan oss. 

Om någon stör sig på vårt förhållande så ta det med oss tillsammans, gå inte bakom någon av våra ryggar med att försöka påverka den andre, då kan ni lika bra hålla er borta helt för jag hatar sånt löjligt beteende!! 

Inget/ingen kan få mig att tvivla på min sambo, inte ens få mig att lämna honom. Han är mitt allt, min stora kärlek och han är bättre än vad jag någonsin kunnat drömma om så varför ska jag släppa taget om någon jag älskar med hela mitt hjärta? :O

Jag uppskattar att ni kommer till mig och pratar om det är något ni stör er på i vårt förhållande. Ta det inte bakom ryggen för då är ni inte ens ärliga mot oss eller ens mot mig. Jag pallar inte med folk som vill förstöra bara för de inte kan acceptera att vi gör varandra lyckliga och vill leva tillsammans. Jag vet inte heller om det är avundsjuka eller något annat som spelar in där, men lägg ner med att förstöra mellan oss, för ni skadar bara er själva liksom!! Låt oss få dela kärleken, kan ni inte acceptera att det är vi två, så stick istället eller håll era åsikter inom er..

 

Älskar min underbara Fredrik med hela mitt hjärta <3 och det kommer jag alltid att göra ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: