Dag 29

... Mina favoritbloggar och varför!

Favorit och favorit, jag har de bloggar som jag TYCKER OM och kikar in hos varje dag och hoppas att de har uppdaterat ;=) 

Camilla, en av mina bästa och närmsta vänner <3 tycker det är intressant att läsa vad hon skriver och sen är det roligt att läsa om vad hon hittar på med dagarna då man inte ses =)

Lillsyrran, min lillasyster som bor uppe vid Stockholm, träffas inte ofta, så kul och se vad hon hittar på med =) även om man pratar på annat sätt, men kul med uppdateringar med bilder på syskonbarnen, saknar er alla <3

Nina, också en av de närmsta vännerna, se vad för nytt hon har att skriva om =)


Sen är där klart fler bloggar man kikar in hos ibland, men dessa tre är jag på mest men där finns även bloggar som Kaffehörnan, Stephanie, Nathalie, Sarah osv som jag läser :)

Postat av: Steffi

Vad roligt :) Kramis

2012-02-29 @ 13:21:19
URL: http://leonassecrets.blogspot.com
Postat av: Nina

Det är roligt att du går in och tittar till min blogg efter nya uppdateringar. :)

2012-03-02 @ 06:01:44
URL: http://rosentjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: