Dag 28 =)

... Det absolut bästa respektive sämsta med mig!

Sånt här tycker jag att andra ska svara på om mig, för andra ser ibland det bättre än en själv ;P 

Bästa med mig: Att jag har båda fötterna på jorden, är mig själv oavsett vad, säger vad jag tycker och tänker, tänker alltid på andra i första hand, värnar väldigt mycket om mina nära och kära, vännerna och älsklingen, mitt stora varma hjärta som inte dömer ut personer utan accepterar folk för hur de är och ser ut, att jag är en mycket god lyssnare med bra tips och råd att ge, tar ingenting/ingen för givet och bestämmer över mitt eget liv och blandar mig inte i hur andra lever eller vad de väljer att göra. 

Sämsta med mig: Ja, alla har vi väl sämre sidor antar jag ;P men det är väl mitt humör ibland ;P när jag är riktigt jätte hungrig och inte har ätit så kan jag flippa ut (men för det mesta är jag lugn), att jag kan vara lite trög med att förstå vad andra menar, att jag stänger saker inom mig istället för att prata om det (bearbeta), att jag ibland borde tänka lite på min egen hälsa också. Jag tar inte fram vad som är sämst hos mig för det är det bästa som man ska se hos en person. Alla har vi fel och brister men sånt man får leva med, vi är mänskliga och inte felfria =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: