Big Brother

Om jag så missar lite av BB så hänger jag inte läpp för det, för så beroende av programmet är jag dock inte :) men det är skoj att titta på och jag har mina favoriter som jag tycker är bäst och de kommer ni att få veta mer om längre fram! 

Den omtalade Hannah W är inte min favorit, jag stör mig mest på henne men med henne i huset får man se dramatik, diskussioner osv. Hon gör det hela lite roligare för man kan inte sluta skratta åt henne. Man har läst på hennes blogg, hur smal hon säger att hon är men kolla på henne, det stämmer inte alls och hon går jätte roligt. Hon älskar att provocera och det stör de andra deltagarna. Jag undrar hur det hade gått om jag varit inne i huset tillsammans med henne, haha! 

Nä, men Hannah W ger lite spänning i huset :) även om hon beter sig som världens mest korkade människa, som verkar vara totalt blåst innanför pannbenet!! Haha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: